Aquest cap de setmana es disputarà a les nostres instal.lacions el primer Torneig de Pàdel en motiu de la festa Major de Sant Martí.
Serà en format d'eliminàtories directes amb partits de 40' i es garanteixen 2 partits mínim.
Hi haurà categoria masculina i femenina.



